Webáruház készítés – termék meghatározás

Tempelfit

A webáruház készítés során első és legfontos lépés, hogy pontosan meghatározzuk mit is szeretnénk értékesíteni az online térben. Tényként kell elfogadni azt, hogy egy webáruház nem alkalmas minden termékkör értékesítéséhez. Ebből a szempontból olyan termékeket kell felfedeznünk, amelyeknek van piaca, könnyen és jól eladhatóak. A webáruház készítés előtt a termék megtalálásához validációs kutatások válhatnak a segítségünkre. Az ilyen kutatások néhány órát, maximum néhány napot igényelnek, viszont nagyon hatékonyak. Azért hasznos ezt a fajta lehetőséget kihasználni, mert már a kutatások elején elbukhatnak olyan termékek, amelyek marketingjére akár milliókat is költöttünk volna. Nagyon sok pénzt megspórolhat nekünk, hogy ha tudjuk, hogy milyen szempontok alapján értékeljük a jövőbeli termékeinket. Például fontos szempont a jól reprezentálhatóság, vagyis fontos, hogy a termékünk könnyen és megnyerő módon legyen bemutatható a webáruházunkban. A minőségi termékfotó mára már természetes kell, hogy legyen, hiszen a vizuális élmény az egyik legfontosabb érv a vásárlás során. Egy ruházati termék, esetleg egy bútordarab nem tűnik elsőre tipikusan jól prezentálható terméknek, ugyanakkor, ha minőségi, stílusos fotókat készítünk róluk használat közben, akkor szinte garantált a siker. A webáruház készítés során, ha a termékünket nagyon nehéz úgy bemutatni, hogy az eladható legyen, akkor sem kell feltétlenül elvetnünk az ötletet, mindössze csak kreatívabbnak kell lennünk a termék bemutatása során.

Subscribe US Now