SEOzseni:A keresőoptimalizálás segít minket a produktivitásban

Tempelfit

A különböző marketing stratégiák lényeges változásokon mentek át az elmúlt évek során. Ma már az online tér az elsődleges értékesítési helyszín, ahol folyamatos verseny zajlik a célközönség figyelemért.

Az erre a figyelemre vonatkozó garancia pedig lényegében pedig az, hogy a Google élmezőnyében szerepel-e a weboldalunk vagy sem.

Az internet felhasználók háromnegyede csupán az első öt találatra kattint rá, ha egy konkrét tartalmat keres. Ameddig nem tartozunk bele ebbe az intervallumba, a vállalkozásunk sikere erősen kérdésessé válik.

A helyezésünket ráadásul olyan tényezők ronthatják le, mint az idő, hiszen minden jelentős SEO honlap felhívja a figyelmünket arra, hogy kiemelten fontos a rendszeresen frissített, minőségi tartalom. Ez viszont időigényes tényező, amit legtöbbször a magánéletünk rovására kell teljesítenünk.

Emellett szintén sokat ronthat a pozíciónkon az a számtalan elavult és ebből következően félrevezető tipp, amit a keresőoptimalizálás kapcsán olvashatunk némelyik weboldalon. Ez természetesen a bevételünkre lesz negatív hatással, mi pedig sok esetben nem is értjük, hogy mit csinálunk rosszul.

Márpedig a keresőoptimalizálás igényli a ráfordított időt és mellette a folyamatosan változó faktorok indokolják, hogy naprakészek legyünk a vonatkozásában.

Ismernünk kell az algoritmusok rangsorolási metódusát ahhoz, hogy meg tudjuk értetni velük, miről is szól egészen pontosan az adott weboldal.

Gondoskodnunk kell az elsődleges kulcsszó optimalizálásáról és a szemantikus kifejezések megfelelő arányban történő elhelyezéséről.

Mindehhez kulcsszókutatást kell végeznünk, hiszen meg kell találnunk azt a verziót, ami megfelel a relevancia követelményeinek, magyarul a felhasználó azt a tartalmat kapja, amire ténylegesen rákeresett.

A weboldalunkat emellett minél erősebb oldalakról befutó backlinkekkel szükséges megtámogatnunk és gondoskodnunk kell a technikai beállításokról is. A szöveg olvashatóságára nagy hangsúlyt fektet a Google rangsorolási algoritmus. Figyelembe veszi a bekezdéseket, a mondatok szerkezetét és hosszát, a szöveg tördelését és a vizuális elemeket. Ideális esetben főcímmel és alcímmel kezdődik az oldal (h1, h2). Ezt követi jó néhány bekezdés (p) amelyek egymástól címsorokkal (h2, h3) vannak elválasztva. Fontos a jó vizuális élmény, ezért jó minőségű képeket (img) használjunk megfelelő képaláírással (img elem alt attribútum). Könnyen átlátható táblázatok (table) és listák (ul,ol) segítik a szöveg olvasását. A belső linkek (a) könnyű navigációt tesznek lehetővé, hogy a felhasználó a linkre kattintva további részleteket ismerjen meg.

Mindent összevetve a keresési igényeket kielégítő tartalom tudatosságot és megfelelően felépített stratégiai módszereket követel meg.

A SEOzseni küldetése

A SEOzseni keresőoptimalizálás (SEO) küldetése, hogy mindezt leegyszerűsítve biztosítsa a számunkra és segítsen a módszerek gyakorlati alkalmazásában. Az ingyenesen elérhető program révén könnyedén megtanuljuk alkalmazni a keresőoptimalizálás és a linképítés legkorszerűbb eszközeit és mindehhez az időnkből sem kell rááldoznunk többet néhány percnél.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Valódi ásvány nyaklánc hatásai

Az ősidőkben az ékszereket leginkább a királyok és a nemesek viseltek, ezzel is mutatva gazdagságukat. Mára már szerencsére ez nem így van, és az ékszerek viselése átalakult egyféle öltözékké. Az ékszerek viselésének szokásai az évtizedek során igen változóak voltak, de mára már nincs különbség hordásukban, férfi, nő, gyerek és idős […]

Subscribe US Now